maandag 3 juli 2017

Vervolg op het vervolg: zomaar geld of niet? En gratis fruit!

Zoals er werd opgemerkt in de opmerkingen, is er een stukje weggevallen van de tekst. Heel gek, want ik had het gepubliceerd met alles erin. Ach ja, ga ik nu maar verder.

We zijn dus erg blij dat alles toch voor mijn vriend is! Het is geld dat we absoluut niet verwacht hadden, dus dan is het extra leuk! Het geld is alweer weggesluisd naar het krediet ;) Zo merken we niets van de storting. We missen het dus ook niet, want hé: we hadden er niet op gerekend.

Verder hebben we nog 3 nieuwe binnendeuren besteld. Met ramen erin. Voor de keuken naar de gang, voor de gang naar de woonkamer en voor de deur van de hal naar de gang. We denken dat dit ons huis een heel stuk ruimtelijker maakt. Het grappige was: een deur die afgelakt is, is maar liefst €150 duurder dan een deur die alleen maar in de grondverf is gezet. Nou, voor die 3x€150 koop ik wel een paar blikjes verf! Mijn vriend vond het ook zonde geld, dus hij stond er ook helemaal achter. Grappig, want zo'n 5 jaar geleden zou hij sowieso voor de afgelakte deuren zijn gegaan. Leuk om te zien hoe mijn vriend ook in het besparen meegaat.

Zaterdagmiddag belde onze buurman of we meloenen wilden. Ja hoor, laat maar komen. Even later stond hij met 3 enorme honingmeloenen bij de deur. Toen vroeg ik wat hij wilde hebben, want ik was namelijk in de veronderstelling dat het een goede deal van de markt was. Maar wat bleek: hij hoefde er niets voor! Er was een verkeerde levering geweest op zijn werk en er waren palletten vol met meloenen over. Jammer voor de leverancier, maar geluk voor ons.

Nu kijken of hij alles publiceert ;) fijne dag!


3 opmerkingen:

  1. Fijn zo'n extraatje! En wat een verschil hè met die deuren? Terwijl het voor de fabriek echt zo simpel is...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het bedrag geen vergissing was, en dat jullie het echt mogen houden! Dat is een fijne meevaller.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geluk. Fijne dingen zijn dat!

    BeantwoordenVerwijderen

Bosnië; voor ons een logische keuze

Volgend jaar gaan wij naar Bosnië op vakantie. Voor ons een zeer logische keuze. Ik ben er nog nooit geweest, maar mijn vriend is daar via d...