zaterdag 1 juli 2017

Vervolg op gisteren: zomaar geld of niet?

Gisteren schreef ik er al over. Mijn vriend kreeg een flinke storting van de belastingdienst. Geld dat we totaal niet verwacht hadden en dus ontzettend huiverig waren of het wel klopte.

's Middags belde vriend naar de belastingdienst. Ze gingen met zijn vraag aan de slag.. en wat blijkt?

Het klopt! De storting die gedaan is, is voor mijm vriend! Heel erg fijn dus en ook zeer onverwacht!

Het geld heeft mijn vriend direct als aflossing overgemaakt naar het krediet. We zijn wel e

2 opmerkingen:

  1. Top, leuk voor jullie! Het lijkt inderdaad alsof er een stukje tekst is weggevallen...

    BeantwoordenVerwijderen

Ouders 30 jaar getrouwd en ons cadeau voor hen

Hoera! Mijn ouders zijn vandaag 30 jaar getrouwd! En bij een kroonjaar hoort een cadeau. Maar, niet zomaar een cadeau. Mijn broer en ik hebb...