woensdag 21 juni 2017

Loonsverhoging en goede beoordeling

Het is gebeurd! Ik heb loonsverhoging gehad en een perfecte beoordeling op mijn werk.

Nu is het wel zo dat ik niet meteen honderden euro's meer ga verdienen per maand, maar.. iedere extra euro is natuurlijk meegenomen.

Daarnaast had ik een beoordelingsgesprek. Ik had er ontzettend de zenuwen in, maar waarom weet ik eigenlijk ook niet. Het gesprek ging super goed en het kwam erop neer dat ik een fijne collega ben, die hard werkt en uitstekend werk levert. Mooi! Die kan ik in mijn zak steken.

Ze waren verder nog onder de indruk over hoe ik dingen op mijn eigen manier oplos. Leuk om te horen, want daar stond ik zelf nooit bij stil.

Toch fijn, zo'n goed gesprek met je teamleiders!

4 opmerkingen:

Mijn oma

Mijn omaatje wordt volgend jaar in januari 90. 90! Wat een leeftijd! Nu is het erg lastig om een cadeau voor iemand te verzinnen, die eigenl...