zaterdag 17 juni 2017

Aquarellen, creatief en ontwerpen! Kwaliteit is fijn.

Ja. Ik ben overstag gegaan. Al tijden wilde ik een goed setje aquarelverf hebben. En een goed blok om te oefenen en een paar goede kwasten.




Eigenlijk wilde ik na de aankoop van mijn jas niets meer voor mezelf kopen, maar mijn vriend vond best dat ik het setje inclusief de blokken en het kwastje mocht kopen. Zeker omdat ik er eindeloos plezier van heb en omdat ik dan met de hand kan ontwerpen in plaats van op de computer.

De trend is tegenwoordig echt handgeschreven en -geverfde (geboorte)kaarten, dus daar wil ik me een beetje in gaan verdiepen! En daarbij: ik ben dan lekker bezig!

Ik ben al dagen lekker creatief bezig en dat voelt erg goed. Natuurlijk is nu het resultaat nog om te huilen, maar hoe vaker je oefent, hoe beter je wordt! Het is echt goede kwaliteit. Je hoeft het napje (blokje aquarel) alleen maar goed nat te maken en er komt mega veel kleur vanaf. Ik ben nu al zo ontzettend blij met mijn aankoop.



Soms mag je jezelf toch wel iets cadeau doen!

1 opmerking:

Oud speelgoed - oerdegelijk en grote hit!

Zelf hebben wij geen kinderen, maar vrienden en familie van ons wel. Natuurlijk nemen zij altijd zelf wat te spelen mee, maar wij wilden ook...