zaterdag 20 mei 2017

Super leuke dag voor de boeg!

Terwijl ik dit aan het typen ben, ben ik super happy de peppie. Zaterdag, dus de dag dat je dit leest, gaat geweldig worden! En wel om twee redenen.

Vrienden <3

Met 3 vrienden ga ik lekker lunchen in Breda. Dit zijn vrienden die ik al heb sinds de eerste dag van de middelbare school. En een daarvan al sinds ik 3 (!) ben. We wonen nu ver uit en iedereen is ergens anders gaan studeren (een woont zelfs in Thailand en is nu een week in Nederland), maar we zijn elkaar nooit uit het oog verloren. Breda is voor iedereen ongeveer even ver rijden, dus dat is perfect.
Hoewel we allemaal uit dezelfde woonplaats komen en dus ook wel eens tegelijk bij onze ouders zijn, spreken we eigenlijk nooit daar af. Geen idee waarom, want iedereen komt graag bij de ouders van een ander, maar nu we allemaal volwassen zijn doen we dat niet meer.
Ik kijk er heel erg naar uit en kan niet wachten om weer als groepje van 4 compleet te zijn.

Babyborrel

In april heb ik een neefje gekregen (zoontje van de broer van mijn vriend) en daar hebben we zaterdag een babyborrel van. Het is natuurlijk hartstikke commercieel, maar vanuit het oogpunt van de ouders snap ik het goed. Ze wilden dat alleen naaste familie en vrienden in de kraamtijd zouden komen, zodat ze rustig de tijd hadden om te wennen aan hun nieuwe leven met zijn drieën. 
Uiteraard zijn wij al meerdere malen geweest om met ons neefje te knuffelen. Zarerdag mag iedereen komen en zal het een groot feest worden. 

Ons cadeautje hebben we al gegeven. Een speelgoedkist (schatkistmodel) beschilderd aan de hand van het geboortekaartje. Ze vonden dit écht een geweldig cadeau. 

Als jullie dit lezen ben ik helemaal hyper voor de dag die komen gaat!

2 opmerkingen:

  1. Gezellig joh!
    Veel
    Plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke dingen die je vandaag hebt, gewoon lekker genieten met elkaar.

    Gr Henriette
    www.onsleveninroemenie.blogspot.ro

    BeantwoordenVerwijderen

Mijn oma

Mijn omaatje wordt volgend jaar in januari 90. 90! Wat een leeftijd! Nu is het erg lastig om een cadeau voor iemand te verzinnen, die eigenl...