zaterdag 6 mei 2017

Soms mag je je laten verwennen...

..Toch? Ik vind van wel. Mijn vriend ging gisteren een dagje met zijn vader weg en ik moest gewoon werken. Mijn schoonmoeder had nog bonnen voor de restaurantactie van AH. Ze vroeg of wij het leuk vonden om mee te gaan eten. Natuurlijk!

Ze ging dus kijken waar we met de bonnen terecht konden. Bij ons in de stad was alles al vol, maar in een dorp aan het strand was nog een restaurant vrij waar zij goede verhalen over gehoord had.

Om 18 uur werden we opgehaald en we reden naar het restaurant. We kwamen binnen en het voelde meteen goed. Super mooi en gezellig ingericht, vriendelijk personeel en een mooie tafel.

We kregen een aangepast menu, maar dat weet je al je met zo'n actie komt. Wat bleek: het waren gerechten van de kaart, alleen twee keuzes per gang minder! Helemaal super.

Het was allemaal zo heerlijk. Als amuse kregen we mousse van champignons met tomaat en pijnboompitten. Een heerlijke start. Daarna had ik dit:


Het is huisgerookte zalm met Hollandse garnalen, ingelegde uien, Amsterdamse uien, roomkaas en dille op rauwe courgette. Het was overheerlijk. Er werd vers brood en super lekkere boter bij geserveerd.

Als hoofdgerecht had ik een vispannetje met verschillende soorten vis in een kreeftensaus. Erbij werden verse - heerlijk knapperige - frietjes en mayo geserveerd, alsmede een lekkere frisse koolsla.

Toen zat ik eigenlijk al vol, maar het nagerecht kon ik niet overslaan. Cheesecake met rode vruchtensaus en yoghurtijs. Smullen!

De entourage was perfect, het gezelschap was nog perfecter en het eten was overheerlijk.

Soms.. heel soms.. mag je je best een keer laten verwennen. Vind ik!

1 opmerking:

  1. Gelijk heb je GG, dat mag zeker. Fijn dat het leuk en lekker was.

    Groet, Tienduizend

    BeantwoordenVerwijderen

Al onze aangevraagde vakantiedagen zijn goedgekeurd!

Een unicum: mijn vriend en ik hebben in 2018 dezelfde vakantiedagen aangevraagd en het is gelukt: we hebben alle dagen die we gevraagd hebbe...