woensdag 12 april 2017

Vandaag ben ik jarig - 27! Terugblik op het afgelopen jaar.

12 april. Mijn verjaardag. Vandaag word ik 27 jaar oud. Ieder jaar sta ik er weer versteld van hoe snel een jaar gaat.



Wat ik allemaal tussen mijn 26e verjaardag en vandaag gedaan heb? Ontzettend veel.
- Afgestudeerd
- Mijn eerste echte "grote mensen baan" gevonden en weten te verlengen
- 2 onvergetelijke reizen gemaakt
- Tante geworden van een heel schattig neefje
- Dit blog begonnen
- Freelance werk gevonden en veel gewerkt (naast mijn fulltime baan)
- Het bedrijf van mijn vriend een boost gegeven en leuke deals gesloten
- Meer gaan sporten en aan mijn conditie gaan werken
- Serieus begonnen met consuminderen en budgetteren


En nog véél meer! Het was een topjaar. Op naar een splinternieuw jaar.

7 opmerkingen:

Hele grote eer: gevraagd als ceremoniemeester

Wauw. Wauw. WAUW. Voor sommigen misschien heel normaal en voor anderen ver van hun bed show, maar wauw. Vrienden van ons gaan volgend jaar t...