maandag 24 april 2017

Een ongeluk zit in..

... een klein hoekje inderdaad. Soms komt het zo onverwachts dat je helemaal verbijsterd bent. Zoals ik gisteren.

Ik zat boven op kantoor wat te rommelen en vriend vroeg of ik iets wilde drinken. Natuurlijk wil ik dat, dus ik deed nog even een vest aan en ik ging met de trap naar beneden.

# kletter, boem, paf, hatseflats #

Daar lag ik ineens beneden. Ik snap echt niet hoe het kon gebeuren, maar ja, toen lag ik al beneden.
Het deed best wel zeer, want ik ving de klap op met mijn handen, maar de eerste trede van de trap zat in mijn rug. Niet heel florissant dus.

Vriend - die bijna helemaal hersteld is - schrok zich wezenloos. Mijn ellebogen lagen open, ik kon mijn armen nauwelijks bewegen en mijn billen deden ook zeer. Nu ben ik absoluut niet te flauw, dus ik probeerde zelf op te staan. Helaas.. ik moest weldegelijk geholpen worden.

Gelukkig was er niets ergs aan de hand en heb ik alleen een paar vreselijke blauwe plekken.

Hoe het kon gebeuren echt geen idee! Maar we blijven lachen!

6 opmerkingen:

  1. Niet te geloven ....Maar dit overkwam mij toen ik gisteren avond naar boven ging. Ook met mijn handen proberen op te vangen....En nu pijn op verschillende plaatsen. En hoe het kwam? Geen idee! Sterkte met je blauwe plekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is heel pijnlijk!
    Gelukkig dat het bleef bij dit, het had nog erger kunnen aflopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een pech. hoop dat je snel hersteld bent..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik heb nu vooral spierpijn en blauwe plekken, dus het valt nog mee :)

      Verwijderen

Voorraad eten zo ver mogelijk opmaken

Je leest het goed! We gaan proberen om onze voorraad eten op te gaan maken. En dat is best een uitdaging vind ik. We hebben een enorme voo...