dinsdag 17 januari 2017

Fraai(e) cadeau(s)

Cadeaus, ik wil er eigenlijk geen. Het is vaak vooral spul dat je niet gebruikt en het staat alleen maar in de weg. Men bedoelt het altijd goed, daar gaat het niet om, maar als je net aan het opruimen bent, dan is het niet zo leuk als je weer een prul krijgt.

Net na kerst kreeg ik twee wel héél fraaie cadeaus. Iets waar je wat aan hebt. dat niet in de weg staat of dat niet na een keer kijken al in de prullenbak verdwijnt. Neen, dit zijn 'long time' cadeaus, waar je áltijd iets aan hebt.

Het ene is namelijk een abonnement op KNIPmode. KNIPmode is een blad waar mooie, moderne patronen in staan om zelf te naaien. Ik vind het zelf een heerlijke bezigheid. Creatief en je creëert iets tastbaars waar je wekelijks plezier van hebt. Uiteraard moet je wel zelf patroonpapier, stoffen en toebehoren hebben, maar daarna kun je helemaal losgaan.
Zelf heb ik een prachtige boekenkast waar ik nu een vakje leeg heb gemaakt voor de magazines die er gaan komen. Het eerste exemplaar heb ik al gehad. Wauw, ik kan niet wachten om iets moois te gaan maken!

Het tweede cadeau(tje) dat ik kreeg is een yogaboek. Vriend en ik liepen in de stad en alles, letterlijke alles, was afgeprijsd. Het boekje kostte slechts €2,50, maar er staan honderden yogaoefeningen in. Ik vind het heerlijk om te ontspannen met yoga. Mijn moeder doet ook aan yoga en ik vond het altijd zo'n wazig en zweverig gedoe, totdat ik me er meer in ben gaan verdiepen. Toen zag ik dat het echt iets voor je doet (kan tussen mijn oren zitten uiteraard, maar ik word er echt ontspannen van). Het boekje gebruik ik dagelijks, dus het is een goede investering geweest.

Normaal gesproken neem ik geen cadeautjes aan, maar dit keer deed ik het maar al te graag. Heerlijk om iets te krijgen waar je écht iets mee kunt. Van beide cadeaus ga ik nog héél veel plezier hebben.

Weten jullie toevallig nog goede/betrouwbare sites om kwalitatief goede stoffen/fournituren te bestellen?  

1 opmerking:

  1. Toch verdien je een cadeau, ik word altijd erg enthousiast van je blogs.
    Ren niet te snel, blijf prullen.

    BeantwoordenVerwijderen

Veteranendag 2017 - waarom ga ik?

Vandaag is het weer Veteranendag. Een belangrijke dag voor mijn vriend en mij. Mijn vriend heeft namelijk voor defensie in het buitenland ge...