zaterdag 14 januari 2017

De keuze is gemaakt!

Donderdag schreef ik over de lastige keuze wat betreft werk. Lastig, want ik zat in een luxe positie. Keuze uit 2 banen. 2 leuke banen! Als net afgestudeerde starter heb ik zeker niet te klagen, want mijn huidige werkgever heeft me een kans gegeven waar ik hem alleen maar op mijn blote knieën voor kan bedanken.

De keuze was moeilijk. Ik moest op vrijdag (de 13e..) mijn keuze kenbaar maken aan mijn huidige werkgever. Door jullie commentaren zag ik in dat ik in een gunstige onderhandelingspositie zat. Het e-book dat me aangeraden werd, kreeg ik uiteraard niet uit voor die tijd. Hoe dan ook, ik moest en zou onderhandelen bij mijn huidige werkgever, want hier neigde ik het meest naar qua keuze.

Uiteindelijk heb ik het aanbod van mijn huidige werkgever geaccepteerd! Wat ben ik blij met mijn keuze. Ik krijg (nu nog) een half jaar contract mét scholingsovereenkomst voor een cursus die ik wil gaan volgen en waar ik mezelf mee kan ontplooien dan wel profileren. Daarnaast heb ik aangegeven dat ik liever meer werk dan 32 uur. Hij kon me garanderen dat ik 34 tot 40 uur zou werken. Daarnaast krijg ik iedere week 2 coachingsgesprekken om mezelf steeds beter - en belangrijker - te maken binnen de organisatie.
Buiten dit alles krijg ik ook nog eens een loonsverhoging!

Op dit moment draait mijn kantoor een keer in de drie weken avond- en weekenddiensten. Dit komt per 01-02-2017 te vervallen. Vanaf de drukke periode voor zorgverzekeraars (wanneer de polissen de deur uit zijn), gaat ons kantoor weer avond- en weekenddiensten draaien. Wij draaien vanaf februari alleen nog maar de woensdagen in de avond en dan vanaf april helemaal geen avonddiensten meer.

Vanaf aankomende week starten mijn interne trainingen waar ik echt ontzettend veel zin in heb.

Ik ben er blij mee. 

6 opmerkingen:

Goedkoper TV en Internet - de aanbieding die ineens wél kon en zelfs beter is!

Ja lieve lezers, wij hebben weer een enorme besparing in ons budget. Ons contract bij onze TV- en internetaanbieder liep af, dus we gingen k...