woensdag 7 december 2016

Ziek zijn is niks voor mij

Ik ben iemand die altijd iets te doen moet hebben. Gisteren voelde ik me ontzettend beroerd, maar ik ging toch werken. Ik houd er niet van om op voorhand af te melden, want soms gaat het juist beter als ik bezig ben. Nou, gisteren totaal niet. Ik werd steeds beroerder en ik kon me totaal niet concentreren. Bleef maar vanaf mijn bureau lopen en iedereen had door dat er iets niet klopte.
Mijn baas kwam naar me toe en vroeg hoe het ging. Mijn antwoord: "het gaat goed, alleen een beetje koortsig, denk ik". Ze zei iets in de trant van: "maar meiske toch, zo kun je toch niet werken. Pak je spullen maar en ga maar eens goed uitzieken."

Eenmaal thuisgekomen ben ik "even" in bed gaan liggen. Na 4 (!!) Uur werd ik weer wakker. Even "gezellig" gedaan met vriend en blijkbaar weer rond 20.00 uur naar boven gegaan om te lezen. Om 20.05 komt vriend even kijken hoe het gaat en wat denk je? Ik sliep al!! Bizar.

Wel goed geslapen, ik blijf nog een dag thuis en dan hoop ik weer de oude te zijn.

2 opmerkingen:

  1. Wat een lieve baas heb jij! Ik herken het door lopen in de hoop dat het wel over gaat. Maar nu vraagt je lichaam blijkbaar toch wel echt om rust.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan heb je het wel echt nodig gehad. Niet te hard zijn voor jezelf...😄

    BeantwoordenVerwijderen

Hele grote eer: gevraagd als ceremoniemeester

Wauw. Wauw. WAUW. Voor sommigen misschien heel normaal en voor anderen ver van hun bed show, maar wauw. Vrienden van ons gaan volgend jaar t...