donderdag 1 december 2016

Zaken doen?

De laatste tijd denk ik steeds vaker na over een eigen - internet - bedrijfje voor erbij. Ik weet dat de concurrentie moordend is, maar met de juiste motivatie en veel passie kun je ook ver komen.

Laatst schreef ik erover dat ik voor mijn ongeboren neefje een broekje had gemaakt. Ik stuurde de foto naar verschillende vriendinnen en zij hadden allemaal iets van: hier moet je iets mee gaan doen.

Een kleine zoektocht op internet leverde honderden, danwel duizenden resultaten op.

Mijn idee is om babybroekjes en -truitjes/-jasjes/-jurkjes te gaan maken, met hippe of tijdloze stof. Het liefst uit het buitenland, zodat ik uniek ben met mijn stof.

Het lijkt me erg leuk om te doen. De komende tijd eens goed rondkijken wat nou echt de vraag van mensen is. Daarnaast natuurlijk ook onderzoeken wat ik als vraagprijs kan hanteren, zodat ik er wel íets aan overhoud.

Tips zijn altijd welkom. Wordt vervolgd.

1 opmerking:

Veteranendag 2017 - waarom ga ik?

Vandaag is het weer Veteranendag. Een belangrijke dag voor mijn vriend en mij. Mijn vriend heeft namelijk voor defensie in het buitenland ge...