zaterdag 10 december 2016

Een luxe: Netflix

Misschien vind ik Netflix kijken wel leuker dan tv kijken. Niet dat ik beiden nou zo extreem veel doe, want ik lees net zo lief een goed boek. Of ik hobby wat. Maar Netflix. Tja. Niet heel groen, maar soms mag je zondigen.

Wij "delen" ons abonnement met vrienden een paar straten verder. Je kunt op 2 tv's tegelijk kijken en het is dus ook maar de helft van de kosten van het abonnement. Nu betalen we per koppel €4 geloof ik. Dat is nog wel te doen, toch?


Waarom is het zo chill?

Je kunt zelf kiezen welke - nieuwe - series of films je kijkt. Je hebt zelfs documentaires en volledige cabaretshows waaruit je kunt kiezen.
Het gemak is fijn. Je klikt het aan en binnen handbereik honderdduizenden keuzes. Je zou nog bijna tijd te kort komen.
Je bent nooit uitgekeken, want iedere dag zetten ze er nieuwe dingen op.
Het is legaal. Veel vrienden van mij kijken en downloaden illegale films en series. Daar heb ik totaal niks mee. Liever voor die lage prijs legaal.
En wij kijken net zo lief een nieuwe film op Netflix dan dat we een duur kaartje voor de bios kopen! Een paar lekkere - verantwoorde - snacks erbij en onze avond kan niet meer stuk.

Afgelopen dagen was ik ziek en heb ik me weer in de wondere wereld van Netflix gewaand. Dat er zoveel nieuws was, verbaasde mij eerlijk gezegd. Ik kijk altijd Pretty Little Liars (de serie) en nu stonden er al nieuwe afleveringen op die in Amerika ook net uit zijn! Daarnaast een paar nieuwe films gekeken. Heerlijk. En dat allemaal voor €4.

Een fijne luxe, eerlijk is eerlijk.

Hebben jullie ook Netflix? Zo ja, hoe bevalt het?

2 opmerkingen:

  1. Wij willen ook graag Netflix, maar ik kijk op de site en zie de prijs vanaf € 7,99. Hoe kom jij aan het maandbedrag van € 4,00?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Jacqueline,

      Wij delen ons abonnement met vrienden, dus ieder stel betaalt €4. Je kunt namelijk op 2 tv's tegelijk kijken, dus daarom kunnen we makkelijk delen.

      Misschien heb je ook wel iemand met wie je kunt delen, scheelt in de kosten!

      Verwijderen

Goedkoper TV en Internet - de aanbieding die ineens wél kon en zelfs beter is!

Ja lieve lezers, wij hebben weer een enorme besparing in ons budget. Ons contract bij onze TV- en internetaanbieder liep af, dus we gingen k...