zondag 25 december 2016

Drukte, AYNIL en Merry Christmas!

Kerstavond ligt alweer achter ons. Ik moest gisteren iets in de stad halen (garen voor mijn naaimachine) en het leek wel of alles gratis was. Mensen liepen met afgeladen tassen vol met presentjes te zeulen. Blij dat wij hier niet aan meedoen. Kerstochtend, kerstontbijt, we hebben de cadeautjes uit het kerstpakket van mijn vriend ingepakt en we gaan broodjes met gerookte zalm eten. Lekker een klein beetje luxe, maar vooral niet teveel. 

Gisterenavond wel nog even All you need is love gekeken, want ik had dit ivm werk al een paar jaar niet kunnen zien. Ik was vergeten hoe ontzettend commercieel dit is. Jeetje. Wel grappig. Twee bekenden werden met hun geliefde herenigd, dat is dan weer wel leuk. 

Lieve mensen: MERRY CHRISTMAS!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Oud speelgoed - oerdegelijk en grote hit!

Zelf hebben wij geen kinderen, maar vrienden en familie van ons wel. Natuurlijk nemen zij altijd zelf wat te spelen mee, maar wij wilden ook...