maandag 21 november 2016

Verwennerij

Afgelopen weekend bivakkeerde ik bij mijn ouders. Eens in de zoveel tijd gaan mijn vriend en ik lekker naar ze toe om gewoon even ergens anders te zijn dan normaal. Normaal gesproken zijn we dus altijd met z'n tweeën, maar vriend was dit weekend in Portugal, dus ging ik alleen.

Op zaterdag hebben we hem op het vliegveld afgezet en daarna ging ik lekker met pap en mam naar Den Bosch. We hebben de auto in onze vaste parkeerkelder gezet. Vanaf daar moet je nog een stukje lopen naar de stad, maar dat is niet erg. Het is zo'n prachtige stad, ik zou er uren kunnen ronddwalen.

We gingen eerst naar een knutselwinkel (de Kwast). Echt, als je van knutselen en DIY houdt, moet je daar echt een kijkje gaan nemen. Wat een prachtige, grote, mooie winkel. Hier hebben we dan ook een half uur gespendeerd.
Toen het lunchtijd was zaten alle restaurants vol, dus kwamen we uit bij de HEMA. Hier had ik nog nooit geluncht, maar de prijs/kwaliteitsverhouding was echt top. Het is niet echt gezellig zitten, maar het eten is prima voor een lage prijs.
Daarna gingen we nog lekker door de straten lopen richting onze favoriete kookwinkel. We kochten allemaal iets en gingen weer door. Het was markt, dus daar nog even gekeken of ze iets hadden wat ik voor mijn naaiwerk moet hebben, maar ze hadden het niet.
We gingen nog iets drinken bij La Place en pap nam er nog een worstenbroodje bij. Hierna gingen we nog voor mamma voor make-up kijken en ze liet zich prachtig opmaken en ze kocht uiteraard ook iets. We gingen na een vermoeiende dag weer naar huis en we gingen lekker borrelen (echt verwennerij he!?).

Zondag sprak ik met een vriendin af en mamma had lekker gekookt toen ik thuiskwam. Ik ging weer een beetje vroeg terug naar huis (2 uur rijden in een storm vind ik toch niet zo fraai) en rond 20.30 kwam ik weer terug thuis. Alleen, want vriend zit nog steeds in Portugal, maar eerlijk is eerlijk, soms vind ik dat ook wel lekker hoor..

Ik heb dus echt een heerlijk weekend gehad. Lekker uit kunnen rusten voor weer een drukke werkweek.

Hoe was jullie weekend?

1 opmerking:

  1. nou , hier een pittig weekend achter de rug !, net alles uitgezwaaid , nu heerlijk rustig hier :}
    kinderen met autisme is best heftig !

    BeantwoordenVerwijderen

Goedkoper TV en Internet - de aanbieding die ineens wél kon en zelfs beter is!

Ja lieve lezers, wij hebben weer een enorme besparing in ons budget. Ons contract bij onze TV- en internetaanbieder liep af, dus we gingen k...