dinsdag 22 november 2016

Ravage en extra inkomsten

Helaas zijn we er weer niet ongeschonden vanaf gekomen tijdens de storm van afgelopen weekend. Vorige keer lag of onze schutting eruit (we wonen op de hoek, dus we vangen alle wind voor de hele straat) of alle potten met planten lagen verspreid door de tuin. Nu was het anders..

Ravage 

Ik kwam thuis van mijn ouders en ik trof al wat potten aan. Bij de schutting (zo'n 8 meter vanaf waar ze stonden) lagen verschillende potten met mooie planten. Dat vond ik nog niet zo heel ernstig. Toen zag ik ineens dat onze tafel met glazen blad van zijn plek gewaaid was en om lag. Nu zit er schade aan. Best wel veel schade. Zonde geld eigenlijk, want de tafel is nog redelijk nieuw. O ja, en zwaar. Dan moet hij wel flink geschept zijn door de wind. Helaas.

Daarna liep ik naar de deur (langs mijn moestuintje) en ik zag het 'schilderij' (van klei) niet meer aan de muur hangen. Neen, deze lag met zijn punt door mijn kasje heen. Zo balen. De hele bovenkant van het kasje is kapot. En ook een deel van de zijkant trouwens. Het glas is totaal vernield en van het schilderij is ook maar weinig over.

Ontzettend jammer natuurlijk, want nu moeten volgend jaar de tafel én het kasje vervangen worden. Hopelijk kunnen we iets tweedehands op de kop tikken.

Extra inkomsten

Dat brengt mij wel op het volgende. Ik ga extra inkomsten verdienen via internet, zodat ik het van 'internetinkomen' kan betalen. Nu heb ik al Adsense (zoals jullie kunnen zien) en vroeger had ik ook een affiliatesite. Kijken of ik daar nog nieuw leven in kan blazen. Ik ga in ieder geval de mogelijkheden bekijken.

Hadden jullie schade van de storm?


Volg mij via YouTube.

3 opmerkingen:

  1. Heel vervelend. Toen wij stormschade hadden (schutting omgewaaid), konden we het claimen via de inboedel. Je zou het eens kunnen proberen....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, wij niet! KNMI waarschuwde de hele week al dus we hebben donderdag alles in de schuur gezet. Jammer voor je, zeker van het kasje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat vervelend zeg! Wij hadden gelukkig geen schade. Onze tuinstoeltjes waren omgewaaid, maar niet beschadigd of zo.

    Succes met adsense!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen

Oud speelgoed - oerdegelijk en grote hit!

Zelf hebben wij geen kinderen, maar vrienden en familie van ons wel. Natuurlijk nemen zij altijd zelf wat te spelen mee, maar wij wilden ook...