vrijdag 25 november 2016

Onweer? Weerlicht? Gewoon een prachtig natuurverschijnsel!

Tijdens onze geweldige road trip door Florida en de Keys kwamen wij verschillend weer tegen. Van 45 graden met super veel zon (South Beach) tot regen met 30 graden (Key West).

Naast de prachtige zonsondergang in Key Largo, hadden wij ook nog het geluk om dit prachtige natuurverschijnsel mee te mogen maken. Het geluid is absoluut niet weggehaald, dus ik denk dat het om weerlicht gaat, hoewel het soms ook behoorde klapte.




Volg mij via YouTube

1 opmerking:

  1. Jeetje 45 graden! Is dat nog wel te doen? Ik zou dan denk ik van de graat vallen van de hitte.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen

Veteranendag 2017 - waarom ga ik?

Vandaag is het weer Veteranendag. Een belangrijke dag voor mijn vriend en mij. Mijn vriend heeft namelijk voor defensie in het buitenland ge...