maandag 7 november 2016

Meevaller!

Normaal gesproken deal ik met de groente en het fruit dat ik meeneem van de supermarkt. Maar nu werd het echt te gortig. Ik had drie avocado's gekocht en het moest een lekkere guacamole worden. Helaas waren ze zo slecht dat ik maar 1/4 avocado in totaal overhield. Daarnaast nog een paar appels, peren, druiven en sla. De sla was ook niet echt meer goed en de druiven werden na 2 dagen slecht.

Ik was er een beetje klaar mee en ik ging ermee terug naar de winkel. Na uitleg gegeven te hebben en na overhandiging van mijn kassabon verontschuldigde het kassameisje zich waarna ze iemand opriep. Deze persoon moest voor mij iets halen. Ik had geen idee wat, maar ik wachtte rustig af. In de tussentijd kreeg ik mijn geld terug van de slechte producten. Dat vond ik echt een goede service. In afwachting van de collega vertelde het meisje van de kassa dat zij er alles aan willen doen om klanten tevreden te houden. In mijn ogen hadden zij nu al alles gedaan om mij tevreden te houden, namelijk mijn geld teruggegeven, maar er is meer!

De collega kwam met een goedgevulde groente- en fruittas terug bij de klantenservice. Ik stond perplex. Was dit allemaal voor mij?! De collega overhandigde het en bood nog een keer zijn excuses aan namens de winkel. Wow. Wat een service.

Wat zat er allemaal in?
- Krop sla
- 7 tomaten
- 2 avocado's
- Komkommer
- Appels
- Druiven
- Bloemkool

Hier kan ik wel weer even mee vooruit. En mijn negatieve ervaring? Die is echt weer helemaal positief!

2 opmerkingen:

  1. Dat is echt goede service! Goed dat je terug gegaan bent want zo te lezen wel terecht. Ik doe het meestal niet want kost veel tijd of geen bon meer maar als ik het doe zou ik ook heel blij worden van zulke klantvriendelijkheid :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tsjonge, dat is werkelijk een goede service zeg! Super! Dat geeft wel een prettig gevoel als klant denk ik.

    Welke supermarkt keten was dit?

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen

Al onze aangevraagde vakantiedagen zijn goedgekeurd!

Een unicum: mijn vriend en ik hebben in 2018 dezelfde vakantiedagen aangevraagd en het is gelukt: we hebben alle dagen die we gevraagd hebbe...