woensdag 16 november 2016

Een deel van onze reis door Florida - filmpje zonsondergang

We gingen vanuit Miami naar de Everglades en toen door naar the Florida Keys. Ik hoef in principe toch niet echt anoniem te zijn op het internet, dus ik kan gewoon de geweldige zonsondergang laten zien die ik in Key Largo heb gefilmd.
Reizen is iets waar ik wél graag geld aan uitgeef. Nieuwe dingen/werelden ontdekken.

Het was ook onze eerste dag in the Florida Keys. We stopten bij een random resort om te overnachten en toevallig was dit dé plek om een zonsondergang te zien. Dit wisten wij van te voren ook niet, maar dit was echt een gelukje dus! Het is een beetje hakkelig gefilmd met mijn telefoon, omdat wij hier dus last minute achterkwamen ;) maar desalniettemin is het echt prachtig, al zeg ik het zelf.



Ik zet binnenkort nog meer filmpjes op mijn YouTube-kanaal, dus als je het leuk lijkt, kun je je via deze link abonneren!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Goedkoper TV en Internet - de aanbieding die ineens wél kon en zelfs beter is!

Ja lieve lezers, wij hebben weer een enorme besparing in ons budget. Ons contract bij onze TV- en internetaanbieder liep af, dus we gingen k...