vrijdag 18 november 2016

Dromen mag. Toch?

Mijn vriend en ik hebben nog een heleboel dromen. En dromen mag. Toch? Sommige zijn klein, anderen weer groot, maar een droom is een droom. Wat voor de een een droom is, is voor de ander werkelijkheid, maar ieder heeft zo zijn eigen idealen en waarden waar hij achterstaat.


Onze - grootste - dromen op een rij:

Mijn vriend heeft een eigen bedrijf. Wat zou het mooi zijn als hij hier genoeg mee kan verdienen om met zijn huidige werk te stoppen. Morgen gaat hij voor een bespreking naar - het zonnige - zuidwesten van Europa. Als die overeenkomst doorgaat, is de kans groot dat het een groot succes gaat worden! Duimen jullie mee?!

De wereld ontdekken, proeven en zien. We willen ontzettend graag leren van andere culturen, mensen leren kennen die ons inspireren en natuurlijk lokaal eten proeven. Wij staan open voor alle landen, werelddelen en plaatsen, dus dat gaat helemaal goed komen.

Een grotere moestuin. We willen graag meer zelf gaan verbouwen en daarvoor hebben we een grotere moestuin nodig. Ook geven we veel eigen verbouwd eten weg aan familie en vrienden. In zijn geheel of bewerkt. Iedereen is er altijd blij mee en daarmee willen we echt doorgaan.  Helaas past dat op dit moment nog niet echt in het budget, maar we gaan kijken hoe we het kunnen realiseren.

Alle gezellige, leuke en mooie plaatsen van Nederland ontdekken. Iedereen onderschat Nederland, maar wij houden van ons prachtige land. Vaak bivakkeren we in (Zuid) Limburg, omdat ik daar vandaan kom. Ik raak ook echt niet uitgekeken in de omgeving. Zo mooi, fijn, puur. Ja, Nederland gaan wij helemaal ontdekken.

En als laatste een groter YouTube-kanaal en -bereik door het maken van kwalitatief goede filmpjes. Eerst gooide ik mij YouTube-kanaal vol met stomme lelijke filmpjes, maar nu wil ik het kwalitatief aan gaan pakken. Kwaliteit boven kwantiteit. Helaas zijn de filmpjes van Amerika een beetje schokkerig, maar dat komt omdat de GoPro (die we trouwens gekregen hebben!) ineens vreemd deed, dus moesten we alles filmen met mijn telefoon. Nu doet hij het weer en ook de gewone camera heb ik nu helemaal ondervonden hoe hij werkt.

Mocht je je willen "abonneren" op mijn kanaal: https://www.youtube.com/blogboutique. Als je zelf een kanaal hebt: leuk! Zet hieronder maar een link!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Al onze aangevraagde vakantiedagen zijn goedgekeurd!

Een unicum: mijn vriend en ik hebben in 2018 dezelfde vakantiedagen aangevraagd en het is gelukt: we hebben alle dagen die we gevraagd hebbe...