zaterdag 29 oktober 2016

Vandaag is het groot feest

Vandaag houden we eindelijk ons feestje. Zoals gezegd voor de verjaardagen, mijn afstuderen en voor onze nieuwe jobs (je kunt maar een reden hebben, toch?),

Gisteren de hele dag staan bakken en koken.

- 2 brownies
- 2 boterkoeken
- geroosterde wortel/kokossoep
- courgettesoep
- 2 kip in de hoed
- 1 quiche zalm/spinazie
- kruidenboter

Dan maken mijn moeder en schoonmoeder allebei nog twee quiches.
We hebben ook nog wit/bruin en partybrood, nootjes en chips. Voor de kinderen popcorn en snoepjes.

Dit leek ons voldoende. Nu hopen we dat we geen tekorten hebben, maar aan de andere kant denk ik: op = op.

We gaan vanochtend nog de tent opzetten en versieren en de tafel alvast klaarmaken. Dan zijn we helemaal klaar voor de komst van de gasten!

Ik heb er heel veel zin in.

1 opmerking:

  1. Dat klinkt allemaal erg lekker. En goed dat je het los kunt laten, genoeg is genoeg.
    Als het net zo is als hier dan hebben jullie er mooi weer bij! Veel plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen

Voorraad eten zo ver mogelijk opmaken

Je leest het goed! We gaan proberen om onze voorraad eten op te gaan maken. En dat is best een uitdaging vind ik. We hebben een enorme voo...