maandag 10 oktober 2016

Tosti's op voorraad

Zoals je al eerder hebt kunnen lezen, houd ik van voorraad.

Nu was toevallig de kaas in de aanbieding van de week bij de supermarkt waar wij altijd boodschappen doen, dus daar moest ik natuurlijk wat van inslaan. Ik zou Groene Glitter niet zijn, als ik hier niet wat fijns mee zou doen.

Eenmaal thuis wilde ik de kaas invriezen, maar ineens bedacht ik me nog iets beters. Ik had nog een brood liggen, waar ik ook iets mee moest doen. Zo gezegd, zo gedaan. Brood erbij gepakt en een hele stapel tosti's gemaakt.
Natuurlijk eten wij niet oneindig tosti's per dag, dus ongeveer 20 kaastosti's verdwenen in de vriezer.
De tosti's kunnen zo in het tosti-ijzer, in de pan of in de oven, geen gedoe meer met maken en binnen een paar minuten een heerlijke, goudbruine tosti. Mjammie!
Zo hebben wij altijd iets te knabbelen op voorraad en hoeven wij dus niet naar de supermarkt voor 'lekkere broodjes'.


Toch fijn, zo'n voorraad!

1 opmerking:

  1. Slim zeg, om gewoon de tosti's alvast voor te bereiden op deze manier! Ik krijg helemaal zin in een tosti nu.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen

Hele grote eer: gevraagd als ceremoniemeester

Wauw. Wauw. WAUW. Voor sommigen misschien heel normaal en voor anderen ver van hun bed show, maar wauw. Vrienden van ons gaan volgend jaar t...