zondag 30 oktober 2016

Het was top + cadeaus

Ik had me zo druk lopen maken over het feestje, maar eenmaal begonnen kon ik het toch helemaal loslaten.

Iedereen vertelde hoe gezellig het was en ook kreeg ik vele complimenten over hoe goed het geregeld was. Echt een pak van mijn hart.

We zijn zó enorm verwend, eigenlijk niet normaal. We hadden aangegeven niks te willen, omdat we het gewoon gezellig en fijn vinden dat iedereen zou komen. We hebben een heleboel geld, cadeaubonnen van Intratuin (daar kunnen ze ons altijd heel blij mee maken) en VVV-bonnen gekregen. We kregen van mijn tante misschien wel het origineelste cadeau ooit. Een vol koopzegelboekje van Albert Heijn! Hartstikke leuk en weer eens iets anders.

Wij hebben in ieder geval genoten en daarbij hadden we ook prachtig herfstweer!

6 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat het zo'n succes was! Heerlijk!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He, dat klinkt als een fijne dag zeg! En inderdaad, een heel origineel cadeau. Weer eens wat anders dan gewoon geld.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was echt een super fijne dag. En ik vond het ook een super origineel cadeau :)

      Verwijderen
  3. Heerlijk dat het zo'n fijn feest was, nu nog even lekker nagenieten!:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Doe ik zeker. Gisteren alles opgeruimd en gepoetst en we kunnen er weer tegenaan.

      Verwijderen

Hele grote eer: gevraagd als ceremoniemeester

Wauw. Wauw. WAUW. Voor sommigen misschien heel normaal en voor anderen ver van hun bed show, maar wauw. Vrienden van ons gaan volgend jaar t...