zondag 16 oktober 2016

Het is officieel

Eindelijk. 4 maanden na mijn afstuderen heb ik afgelopen week eindelijk mijn diploma kunnen ophalen.
Waarom het zo lang geduurd heeft? Geen idee.

Het was leuk. Al mijn studiegenoten nog een keer zien, voordat onze wegen definitief zullen scheiden. Iedereen mocht een iemand aanwijzen om iets over hem/haar te zeggen. Zo kwam je toch nog achter dingen die je nog niet wist van iemand. Ongeveer 75% van de afgestudeerden uit mijn jaar hebben al een baan of beginnen binnenkort met werken. Een enkeling studeert nog door en een paar gaan een reis maken.

Meteen na mijn afstuderen zijn mijn vriend en ik op reis gegaan. Gewoon even geen stress van werk zoeken en voorgoed mijn echte studententijd achter me laten. Niet lang nadat we terug waren begon ik met solliciteren en binnen 2 weken had ik een baan. Misschien heb ik geluk gehad, misschien zagen ze dat ik het heel graag wilde. In ieder geval ben ik super blij dat ik werk heb.

Mijn diploma staat nog een paar dagen op het dressoir. Gewoon, omdat hij daar mooi staat en ik hem eindelijk in mijn bezit heb. Niemand die hem nog afpakt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Voorraad eten zo ver mogelijk opmaken

Je leest het goed! We gaan proberen om onze voorraad eten op te gaan maken. En dat is best een uitdaging vind ik. We hebben een enorme voo...