woensdag 12 oktober 2016

Cadeaubonnen bewaren

Laatst was ik een verwoede poging aan het doen om het dressoir op te ruimen en ik zag een doosje, waarvan ik dacht dat ik hem nog nooit eerder had gezien. Eenmaal opengemaakt schrok ik best wel. Er kwamen een aantal cadeaubonnen uit, die ik er nota bene zelf in had gedaan...

Dit zat in het verstopte doosje:

4 bioscoopbonnen (met geldigheid tot eind dit jaar)
1 bon van Rituals
1 bon van Hunkemöller
1 bon van een drogisterij

Daarnaast heb ik in mijn portemonnee ook nog een heleboel cadeaubonnen zitten - die ik dus niet vergeten ben.

De bioscoopbonnen moeten dit jaar nog op en dat is geen probleem. We gaan eigenlijk nooit naar de bioscoop, maar met zo'n bon is dat toch wel weer een keer leuk! Er komen volgens mij wel leuke films uit, dus dat zit helemaal goed.

De andere bonnen weet ik me nog geen raad mee (ze hebben allemaal oneindige geldigheid). Misschien bewaar ik ze tot kerst, zodat ik wat extra cadeautjes onder de boom kan leggen. Ik weet het nog niet, maar zo'n onverwachte vondst is toch wel erg leuk.

En nu voel ik mij dus erg rijk, al is het in cadeaubonnen!

6 opmerkingen:

  1. Bonnen hebben geen oneindige geldigheid. Als er niks op staat behalve een uitgiftedatum, dan zijn ze tot 5jr na deze datum geldig. Veel plezier met uitgeven :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O dat wist ik niet! Bedankt. Dan heb ik alsnog geen haast, maar ik moet ze niet weer vergeten ;)

      Verwijderen
  2. Ga er maar lekker van genieten, van al die cadeaubonnen!
    Soms denk ik weleens dat dit ook een vorm van 'winst' maken is voor degenen die deze bonnen verkopen. Veel mensen maken er namelijk niet op tijd gebruik van...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat doe ik zeker! Ja klopt, dat is wat ik ook denk. Veel mensen vergeten ze inderdaad, net zoals ik.

      Verwijderen
  3. Wat een fijne vondst inderdaad! Wist je dat er ook sites zijn waar je ze kunt ruilen?

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar had ik geen weet van. Wel een goede eigenlijk!

      Verwijderen

Goedkoper TV en Internet - de aanbieding die ineens wél kon en zelfs beter is!

Ja lieve lezers, wij hebben weer een enorme besparing in ons budget. Ons contract bij onze TV- en internetaanbieder liep af, dus we gingen k...